Contentmarketing

Daar is hij dan: de nieuwe prospect. Door SEO, SEA en SEM naar je website gedreven. Een 'hot lead' is het, want anders was hij of zij nooit op je site terechtgekomen. En wat doe jij? Ga jij hem vervelen met alles wat je over jezelf wilt vertellen? Dan klikt of swypt hij snel door naar de concurrent, want hij heeft immers het hele internet tot zijn beschikking om zich elders te oriƫnteren.

Zo'n prospect moet je boeien met iets waarin hij zichzelf, zijn probleem of de wenselijke oplossing herkent. Pas dan kun je hem (ver)leiden tot een transactie en uiteindelijk zelfs tot een relatie. Daarvoor heb je content nodig. Content kan van alles zijn. Een film (qua bandbreedte hoef je het niet meer te laten), een infographic die jouw verhaal in een overzicht samenvat, relevante en up-to-date content voor je website, of posts en blogs via social of eigen kanalen. Make your mark kan je daarbij helpen.

Wil je eens verder praten over de tactische manieren waarop contentcreatie kan worden ingezet? Neem contact met ons op.