Conceptontwikkeling

Soms heb je aan een product alleen niet voldoende om tot een verkoop te komen. Er zijn gevallen zat dat een concept (een idee) een veel betere pitch geeft dan het product zelf. Wat je er mee kunt of wat het voor je betekent is immers veel verleidelijker dan dan het product op zich. Concepten kunnen nieuwe markten aanspreken of nieuwe doelgroepen interesseren.

Wij gebruiken conceptontwikkeling onder andere om te zoeken naar een nieuwe mogelijkheden die realiseerbaar zijn binnen de randvoorwaarden van techniek, budget, boodschap en doelgroep. Om nieuwe diensten of producten te ontwikkelen die door de doelgroep wenselijk worden ervaren. Voor het effectief overdragen van een communicatieve boodschap (wat zeg je tegen wie, waarom en hoe?). Wij helpen zelfs om de doelgroep te benaderen met vernieuwende zienswijzen en denkbeelden over bestaande producten en diensten van de organisatie. Met als uitkomst ten alle tijden een werkbare oplossing die de investering van tijd, energie en geld dubbel en dwars waard is.

Wil je meer weten over het toepassen van conceptontwikkeling in jouw bedrijf? Neem contact met ons op.