SDU Uitgevers

Voor de uitgave Verzamelde Nederlandse Wetgeving van uitgeverij SDU, ontwikkelde Make your Mark de boekomslag met daarbij de campagne om het voordeel van deze bundel duidelijk te maken ten opzichte van die van concurrent uitgeverij Kluwer.

De bundels waarvoor rechtenstudenten tijdens hun studietijd kiezen, zijn vaak de bundels die zij de rest van hun carrière gebruiken. Met dit inzicht was het zaak om een campagne te ontwikkelen die het handige verschil tussen beide bundels benadrukte, waardoor studenten voor de uitgave van SDU kiezen. Het onderscheid is dat de uitgave van SDU in drie delen komt, omdat de sectie bestuursrecht in een separaat boekdeel wordt omschreven. Het praktische voordeel voor studenten is dat zij niet altijd beide (zware) boeken hoeven mee te dragen. Hieromheen ontwikkelde Make Your Mark de campagne 'De beste verdediging komt in drie handige delen'.

Campagne inzet
ontwerp boekomslag, print en outdoor.

Credits

Bureau: Make your Mark
Concept en creatie: Jacco van der Graaf
Accountmanager: Kiek Berger
Dtp: Rob Bakker
Beeldmanipulatie en productie: Valentijn Joustra