Make your Mark | Creative Agency

Sainah Reis

Sainah heeft een achtergrond in handbal op topniveau. Na haar studie Communicatie vertrok ze voor Stardust Theatre van Henk van der Meijden met het Groot Chinees Staatscircus naar Spanje. Daar was ze een jaar lang op tournee. Sainah was hier verantwoordelijk voor de pr, de promotie, de merchandise en het company management. Hierna was ze betrokken bij de Business Lounge van het Holland Heineken House tijdens de Olympische Spelen in Beijing.

Na dit buitenlandse avontuur is Sainah in Amsterdam en Den Haag gaan werken in de event marketing en beurs- en congresorganisatie. Ze was onder meer organisatorisch manager bij de APU, LINQ en Memory Group. Vóór Make your Mark was Sainah marketing- en salesmanager bij een van de grootste restaurantgroepen in Den Haag. Daar gaf zij invulling aan het marketing- en communicatiebeleid en een jaarlijks evenement met meer dan 150.000 bezoekers.

De organisatorische rol van Sainah is een sterke aanvulling binnen Make your Mark. Zij stroopt haar mouwen op voor onder andere marketingstrategieën en –campagnes, het aangaan van partnerships, het creëren van content en het realiseren van de pr en media.


Jacco van der Graaf

Jacco is al vanaf jonge leeftijd ondernemer. In 1989 begon voor hem de lange en leerzame weg van Make your Mark. Hij ontwikkelde zich tot een zeldzame combinatie tussen een strategisch denker en een concept-creatief die perfectionistisch is wanneer het aankomt op reclame.

In 2007 startte Jacco een Engelse joint venture met Mastercard als belangrijkste opdrachtgever. Het bureau werkte vier jaar lang vooral op het gebied van partnership-marketing in Nederland, Duitsland, Italië en Groot-Brittannië. De vestiging in Londen werd opgeheven toen het contract met Mastercard ten einde liep.

Tussen 2015 en 2019 heeft Jacco zich parttime beziggehouden met een platform dat internationaal de samenwerking tussen merken ontsluit. Inmiddels zet een vooraanstaande partij de exploitatie van het platform voort en heeft hij meer ruimte voor zijn eerste liefde, Make your Mark. Met Sainah als compagnon zet Jacco de stijgende lijn van Make your Mark voort. Een creative agency met passie en kwaliteit!


​Het ontstaan van Make your Mark

We schrijven het jaar 1989. De novemberzon schijnt tussen de wolken door en verdrijft de eerste koude lucht. Buiten lopen mensen voorbij met beenwarmers, getoupeerd haar en hanenkammen. In het kantoor speelt 'If I could turn back time' van Cher op de transistorradio. De muziek wordt onderbroken door een nieuwsflits: de Berlijnse Muur is definitief gevallen; de koude oorlog is voorbij. Op het bureau staan een kaartenbak, een vaste telefoon en een typmachine. De doorbraak van het internet zou nog tien jaar op zich laten wachten. Het zijn de begindagen van Make your Mark, dat zich in de 25 jaar daarna zou ontwikkelen tot een reclamebureau met indrukwekkende klanten en campagnes van formaat.

Vandaag de dag lijkt internet de hoofdrol te spelen in elke zakelijke transactie. Make your Mark heeft zich intussen ontwikkeld tot een creative agency. We helpen ondernemers en ondernemingen om commerciële successen te behalen. Door een betere loyaliteit van klanten aan de onderneming te realiseren, een grotere bekendheid bij potentiele klanten te krijgen, ze te assisteren bij het ontwikkelen van een goede salespropositie of door de doelgroep een treffend verkoopverhaal te vertellen. Externe zaken lopen daarbij altijd synchroon met interne zaken. Soms zijn daar verandertrajecten voor nodig. Make your Mark begeleidt het hele proces van het eerste initiatief tot en met de uitvoering – zonder dat een onderneming daar meer manschappen voor hoeft binnen te halen.

Jacco van der Graaf is als grondlegger van Make your Mark nog altijd actief binnen het bedrijf. Zijn motto? 'Ons vakgebied is niet zo moeilijk als je weet waar je mee bezig bent.'